سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
بارالها ! ترس از کیفر موعود را روزی ما گردان ...و ما را نزد خود، از توبه کارانی قرار ده که محبّتت را بر آنان مقرّر داشتی و بازگشتشان را به فرمانبری ات پذیرفتی، ای عادل ترین عادلان! [امام سجّاد علیه السلام]
کافی نت و گیم نت

  نویسنده: بهزاد خالقی  
 

سلام

اینجانب افتخار این را دارم که در کنار شما باشم

امیدوارم همیشه خنده بر لبانتان باشد

امیدوارم بتوانم پیغامهای که می گذارم مورد نظر شما عزیزان قرار بگیرد


 
   
چهارشنبه 84 دی 21 ساعت 11:16 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  کافی نت گیم نت آریا
مریم حیدر زاده
اولش میگم ...
 
پارسی بلاگ

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل

2223: کل بازدید

1 :بازدید امروز

0 :بازدید دیروز

 RSS 

 
درباره خودم
کافی نت و گیم نت
بهزاد خالقی
همیشه دوست دارم خندان باشم از دروغ بدم میاد عاشق طبیعت و تا الان شخص موفقی بودم
 
لوگوی خودم
کافی نت و گیم نت
 
 
 
حضور و غیاب
 
اشتراک